2013. július 5., péntek

Hogy is vagyok...

Hogy vagyok most?
Jelentem jól :) A két hónappal ezelőtti állapothoz mérten jól, nagyon jól.
Voltak mélypontok, nem egyszer, sírás és tehetetlenség. Rettenetes érzés volt bemenni bármilyen élelmiszerboltba, mert a puffasztott rizsen kívül semmiféle kész élelmiszert nem tudtam venni. Ha valahova hosszabb időre mentem, vittem magammal a puff rizset, vagy kölesgolyót.
A szervezetem mostanra jutott el odáig, hogy nem kívánom az édességet. Már nincs az a kibírhatatlanul erős édesség utáni vágyam, amit ha nem csillapítottam, ideges vagy depis lettem.
Az emésztésem jól működik, a pattanások elmúltak, csak a hegek nem :( nagyon ritkán jön elő egy-egy pattanás, de azok is azért, mert nem vagyok elég körültekintő. Pl most néztem csak meg, hogy amit eddig használtam sütőport, búzalisztet tartalmaz. Eszembe nem jutott volna hogy a sütőporba lisztet tesznek :S
A súlyom jelenleg 78kg, tornával hadilábon állok, itthon egyedül nem megy, elmenni meg még nincs időm, de hamarosan megoldom, mert szükségem van rá.
A leleteim egész jók, anyagcsere zavarom nincs (a doki ezt mondta) az inzulin egy kicsit magas, de inkább a pajzsmirigyemmel van probléma. Tehát engem is elért a civilizációs betegség az inzulin rezisztancia.  Az étkezésemen nem kell változtatnom (az kellett volna még, hogy a mostanin még szigorítsanak) továbbra sem eszem glutén, tej és cukros dolgokat.
Ennek az életmódnak csak egy hátránya van, drága. De szívesebben adom ki a pénzt ezekre az élelmiszerekre, mint gyógyszerre vagy orvosra.
Nekem most jó így, remélem télen is jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése