2010. augusztus 8., vasárnap

Az a gonosz kisördög!!!

Egy hete csak néha néha van netem, és ez eléggé idegesít. (egy korábbi vihar miatt tönkrement a vonal, és hiába javítják, mindig elromlik :( )
Emiatt, hogy nem volt netem, nem tudtam időben megnézni az ételek kalóriáját, inkább csak utólag, és így többször belecsúsztam az 1300 kalóriába és a 140g ch-ba. DE így is fogytam, 81,4kg vagyok :))))
A kisördög mostanában arra akar rávenni, hogy csaljak! Vagyis, hogy ne írjak le mindent a kis füzetembe, amit megeszek. A szemét!
Igazából mostanra egy kicsit meguntam az állandó irkálást és számolást, de NEM SZABAD FELADNI!!!! Mert ez a nekem való módszer! És ha engedek a kisördögnek, azzal csak magamnak ártok!!! Ha ügyesen eszek, és sikerül betartani az 1200kcal-t és a 120-130g ch-t, akkor nem is vagyok éhes, de ha a ch több (mert több sütit, édességet ettem mint husit), akkor éhes maradok :( Erre oda kell figyelnem!

A múlthéten lefotóztam magam. Szörnyű! A legrosszabb az egészben az, hogy a tükörben nem is látom magam ennyire dagadtnak. Ezért jó a fénykép! Megmutatja a valóságot! Ami szörnyű! :( Ááááááá! Na ezért kell lefogynom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése