2010. augusztus 2., hétfő

:(

Ma van az első olyan napom, amikor nem tudom betartani az 1200kcal és a 120g ch-t :(
Az egész a reggeli túrósbatyuval kezdődött és azzal, hogy délelőtt nem volt netem, így nem tudtam megnézni, hogy kb mennyi kcal egy túrósbatyu. Most mát tudom, hogy sokkkkk, így ezt nem fogok enni!
Sebaj, ez még nem vet vissza. Nonó írta a blogjában, hogy ha be is csúszik egy-egy ilyen nap, másnap folytatni kell tovább a diétát. Én is így fogok tenni! Nagyon szeretem ezt a fajta fogyókúrát, mert ha egy kicsit odafigyel az ember, akkor be lehet tartani! Kedden (holnap) lesz két hete hogy elkezdtem, és eddig egyik nap se voltam éhes, és mindig betartottam a 1200kcal-t és a 120-130g ch-t. Két héttel ezelőtt 84,3kg voltam, most 82,3. Az eredménye megvan! Nem szabad megállni, m mert ez a LEGJOBB MÓDSZER!!!
Ezt a napot úgy fogom fel, hogy ez az erőgyűjtő nap, amikor egy kicsit többet eszek, hogy legyen elég energiám újabb két héthez :) A lényeg a pozitív hozzáállás!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése