2011. január 11., kedd

Brrrrrrr!

A fogyókúrám első hete egész jól telt. Mindig 1200kcal alatt maradtam, a szénhidrátom se érte el a 120g-ot. Vasárnap 77,4kg voltam. Araszoltam lefelé :)
Viszont ma reggel 78,1!!!!! Hogy a fenébe?????? Egyedül tegnap nem tornáztam! Ez még nem ok arra, hogy megint, majdnem egy kilóval több legyek!!!!!
Ez most nagyon elvette a kedvem! Annyira ragaszkodik a szervezetem ahhoz a fránya 78 kilóhoz!
Vagy lehet hogy az volt a baj, hogy a szénhidrát kevés volt? Napi átlagban 100g volt.
Nem értem....
Most kellene erősnek lenni, és nem feladni! De mit csináljak, hogy ismét elkezdjek fogyni???? Mit???

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Legyél nagyon türelmes!!! Ne vegye el semmi a kedvedet, és ha kitartó leszel meglesz az eredménye. Hidd el tapasztalatból mondom, mivel 25 kg-ot sikerült leadnom kb. 4 éve és azóta is tartom a súlyomat. Lesznek napok amikor lefele megy, és lesz amikor meg se mozdul, de a végén siker koronázza a kitartásodat. (ja és lehet csak többet ittál, és már az is elégvolt ahhoz, hogy többet mutasson a mérleg). Igaz már jó sok idő eltelt a bejegyzésed óta, és gondolom már elégedettebb vagy az eredménnyel.:)

    VálaszTörlés