2010. július 21., szerda

Hogy is van ez?

Kiszámoltam a napi kalóriaszükségletemet. Ahhoz, hogy csökkentsem a testsúlyom 1995 kalóriát kellene bevinnem, szénhidrátból pedig 274g-ot. Nekem eddig sikerült az 1200kcal és a 120ch-t tartani. Ha ettől, és a tornától se fogyok, akkor fejre állok!!!!

Egyre jobban tetszik ez a fogyókúra. Remélem eredménye is lesz :)
Jó ez a számolgatás, mert így nyugodtan ehetek amit szeretnék, csak mértéket kell tartani.
Öt napja már, hogy nem kellett bevennem nyugtatót (homeopátiás), mert nem voltam ideges. Nem fáj a fejem és nem szédülök, szóval eddig szuper. :)
És a torna is jól esik, csak nehéz elkezdeni. Tegnap kipróbáltam a Duci tréninget. Csináltam-csináltam, de nem izzadtam. Nem éreztem azt a jó érzést, amit az RR torna után. Később elővettem az RR Add önmagad 3-at, és a popsi-csípő részt csináltam meg. Már a bemelegítés alatt szakadt rólam a víz, de már sikerült lépést tartanom Rékával. Szuper. És a torna végére elfáradtam és jött az a jóóóóó érzés :) Szuper dolog a torna, bárcsak könnyebb lenne elkezdeni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése