2010. július 16., péntek

Kérdések és válaszok

Egy kicsit ki kell bővíteni a tervemet, konkrétabb dolgok kellenek!

Pár kérdés, amit magamban tisztázni kell!

1.Miért vagyok ilyen?
Az első terhességem után magától visszamentem 70kg-ra (akkor is 86kg voltam). A vége felé segítettem rá egy kis hullahoppozással. Akkor minden nap 30percet hullahoppoztam és a 44-es ruhaméretem 40-es lett két hónap alatt. A második lurkó után is 86kg voltam. A szoptatás befejezése után 80kg lettem. Ekkor elkezdtem inni a zöld löttyöt (InnerLight) és hipp-hopp 86kg lettem megint. Gyorsan abbahagytam, de azóta küzdök a kilóimmal.
Két gyerek mellett nehéz megvalósítani az itthoni tornát, de más lehetőségem nincs.


2. Milyen szeretnék lenni?
Mindenképp -16 kilóval kevesebb, legalább is első körben. Ha ez sikerülne, akkor mehet tovább, a szervezetem úgy is jelzi, mi a jó neki.
Szeretnék kiegyensúlyozottabb, energikusabb lenni.


3. Hogyan érhetem el a célom?
-Elsősorban agyban kell eldőlni a dolognak.
-Ez után jöhet a diéta, csökkentett kalóriabevitel kb 1200kcal. Lehetőleg mellőzni kell az étrendemből a burgonyát, tésztát, fehér kenyeret, édességet, zsíros húsokat. Ez azt jelenti, hogy esetenként külön kell főznöm a családnak és magamnak.
-Mindenképp szükség van a mozgásra. Napi 40 perc. Ez lehet torna (RR vagy BA) vagy szobabiciklizés + hasprés + fekvőtámasz + hullahopp,
-Masszázsöv használata: has, fenék, comb Ez jót tesz a bőrömnek és nekem is :)
-Metabol és Zöldtea kapszula szedése (Metabol az anyagcserém miatt, a Zöldtea élénkít)
- minimum 2l zöldtea elfogyasztása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése