2010. július 17., szombat

Újabb hasznos dolgok :)

Ma is sok új és hasznos dolgot tudtam meg a fogyókúráról.
Nonó blogját kezdtem el olvasni az elejéről (ha végeztem vele, akkor olvasom a többit).
Végre tudom, hogy miért vagyok olyan gyakran ideges, és hogy miért szédültem olyan sokat és voltam levert, kedvtelen. Valószínű nem volt elég a bevitt kalória, nem volt elég energiám. Elkezdtem számolni én is :)
1600kcal-ra van most szükségem. A tegnapi kajám pont ennyi volt. Ezt kell lecsökkentenem 1200kcal-ra. DEEEEEE úgy, hogy a "szükséges" dolgok beleférjenek. Hiába eszek egész nap zöldséget egy kicsi husival, meg pici tk kenyeret, ha a benne lévő energia nem elég nekem.
A mai kajám: R: 2dl tejeskávé, kis szelet kenőmájas kenyérke, paradicsom, paprika.T1: túrórudi, T2: 1gombóc gyümölcsfagyi, E: natúr csirkemellel párolt cukkinivel és vegyes salátával U: könnyű és finom müzlivel. Ez eddig 940kcal és 33ch (ez utóbbit szerintem nem jól számoltam)
V: még nem tudom, de már nagyon éhes vagyok :)

Végre meg volt az első tornám. Nem a bicikli, hullahopp és társai, hanem Rubint Réka. Rá kellett jönnöm, hogy továbbra sincs ritmusérzékem, és olyan lassú vagyok mint hat csiga. :(
A tornához a Zumba hozta meg a kedvem, nagyon tetszik ez a fajta testmozgás, de ehhez sincs ritmusérzésem, se tánctudásom, se gyorsaságom, se semmim. Attól függetlenül jó volt egy kicsit ugrabugrálni rá. RR 2007-es tornáját vettem elő, és az első 20 perccel kezdtem. Meglepő, de most szimpi volt Réka :)
Szakadt rólam a víz, de nagyon! Levegőt se nagyon kaptam, és menni se tudok, de most nagyon jól érzem magam :) Szeretnék máskor is tornázni :) Jó volt!

Így, hogy ma ettem egy kis édességet is, egyáltalán nem voltam ideges, se fáradt. Remélem ez lesz a nekem való fogyókúra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése