2010. július 16., péntek

Miért nem vagyok kitató?

A kitartásom nagyon gyenge :( Nem azzal van baj, hogy nem akarok tornázni, vagy hogy nem tudnám (ideális körülmények között) betartani a diétát, vagy lemondani az édességről.
A gond az, hogy amióta fogyókúrázok sokkal idegesebb vagyok! És ha ideges vagyok ennem kell! Lehetőleg édeset! Ezt a legtöbb esetben már sikerült megállnom, de ma nem :(
Pár napja nagyon magam alatt vagyok. Ez köszönhető annak, hogy a fodrász totál elcseszte a hajam, és nehéz belőni úgy, hogy ne legyen nyanyás, vagy fiús. Nem kapok magamra ruhát a környéken. Szeretem a miniszoknyát, de a férjem és az anyukám közölte velem, hogy egyáltalán nem előnyös, hordjak inkább nadrágot. De azt meg nem kapok! Szívem szerint ki se mozdulnék itthonról :(
Nagy a meleg. Az udvaron van egy nagyobbacska méretű felfújható medence, annyira szeretnék belemenni, de nem merek, mert nem akarom hogy a szomszéd meglásson :( Szégyellem magam. Nemsokára nyaralás a Balaton partján, nem tudom hogy ott is mi lesz :(
Nyavalygok mindenen, minden idegesít és ilyenkor nem érdekel semmi, az elcseszett fogyókúrám sem! Erre a fiam palacsintát rendel, ami nagyon a kedvencem. Nem tudtam megállni.
Most is tornázni kellene, de inkább itt ülök és gépezek, sápítozok és nyavalygok az életemen.
Más hogy jutott túl a mélyponton? Ha már itt az elején sem vagyok kitartó, mi lesz később???
Megyek és olvasom tovább Nonó blogját, Ő mindig erőt ad :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése