2013. május 12., vasárnap

Mélypont

Tegnap este tortillát ettem, és eléggé rosszul voltam tőle. Korábban se tudtam megenni a kukoricát, de úgy látszik ez nem változott, mert a kukoricaliszt sincs jó hatással rám.
Ma mélyponton vagyok. Kezdek félni, hogy a legelső vérvételes intolerancia teszt eredményei mégiscsak pontosak. De ha ez így van, akkor nem tudom, hogy mit eszek majd. Ma nehezen megy le bármilyen falat a torkomon. Olyan ez, mintha a szervezetem tiltakozna az új kaják ellen, de az eszem nem engedi a régi ennivalókat. Ennek ma az az eredménye, hogy kedvetlen, depressziós hangulatban vagyok, farkaséhes, de nem kívánok semmit se enni. Más kipityogtam magam, itt az ideje magamhoz térni, és nem sajnáltatni magam!

Ennek örömére, készítettem egy 
piros gyümölcsös clafoutist.
Hozzávalók:
30-40dkg piros gyümölcs, nekem fagyasztott áfonya, málna, eper és meggy
-6 db tojás
-10dkg nyírfacukor (én csak 8dkg-ot tettem bele, de így is elég édes lett)
-1/2 citrom leve
-10dkg rizsliszt (így elég folyékony lett, ezért tettem hozzá 3ek kókuszlisztet is)
-2dl rizstej (legközelebb kókuszkrémet teszek hozzá)
-csipet só
-1kk sütőpor
-1tk fahéj

Összesen 978 kcal, 138g ch, 42g fehérje, 32g zsír
Nekem ez 4 adag, 1 adag:  244 kcal, 34g ch
Nem kevés, de nem is olyan sok.

A piteformát kikentem kókuszzsírral, beleszórtam a gyümölcsöket és megszórtam egy picike nyírfacukorral.
A hozzávalókat robotgépbe tettem , csomómentesre kevertem, majd a gyümölcsökre öntöttem és 180 fokra előmelegített sütőbe kb 30 percig sütöttem.

Épp most eszegetem, langyosan, és érzem, hogy kezd visszatérni belém az élet... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése