2013. május 18., szombat

Nehéz...

Idegbeteg vagyok, vagyis a szervezetem valószínűleg követeli a neki járó (vagyis korábban neki járt) szénhidrátot. És mivel nem kapja meg, így ideges lesz. A legkisebb dolgokon robbanok. Pedig nem éhezek, és édességet is eszek, csak nem olyanokat mint előtte.
Remélem hamar normalizálódik a helyzet, mert ez így nagyon nem jó.
Persze van minek örülni is, mert fogytam. Ez várható volt :)
71,3 kg-ról kezdtem, most 70,4kg vagyok. Az arcom és a testem is vékonyabb lett. Korábban a -1 kg nem látszott ilyen látványosan. Viszont el kell kezdenem tornázni, mert különben löttyedt vénasszony leszek :)
Ami még pozitívum, hogy a nap nagy részében jól érzem magam. Vagyis nem vagyok magam alatt, sokszor úgy érzem, hogy könnyű a testem. Ez most kicsit furán hangzik, de érzem, hogy a szervezetem nincs úgy leterhelve. Ha ez az "idegbetegség" is elmúlna, minden szuper lenne.
A kajával kezdek megbarátkozni, a kenyér még hiányzik, de a többi mind oké. Az édességek is finomak. Igyekszem, hogy minden napra legyen valami édes, amire rájárhatok, ha kezdek éhes lenni.
A legjobb az egészben az, hogy most büntetlenül eszem ezeket a sütiket :)
Jövőhéten megyek egy endokrinológus, dietetikus dokihoz, remélem drasztikusan nem fog változtatni a kajámon. Igazából már várom is, mert azt szeretném tudni, hogy milyen vitamint és ásványi anyagot kell bevinnem még a szervezetembe.

Pénteki kaja:
Reggeli: kenőmájas, puff rizs, paradicsom, tejeskávé rizstejjel
Ebéd: sült krumpli, csirkemell husi
Vacsora:puff rizs, sonka, paradicsom
Tízórai, uzsonna: kölestúró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése