2013. május 11., szombat

Szombati kaja

Reggel idegbeteg voltam, gondolom kevés a szénhidrát.

Tegnap vettem a Tesco-ban lepénylisztet, mert tortillát szerettem volna készíteni.

Gluténmentes tortilla

Hozzávalók:
-25dkg gluténmentes liszt
-25dkg lepényliszt
-1 tk.. sütőpor
-3dl víz
-5 ek. olvasztott kókuszzsír
-1 tk. nyírfacukor
-1 tk só

A hozzávalókból puha, nyújtható tésztát gyúrunk..Hosszúkás rúddá sodorjuk, majd kb 15 gombócot formálunk belőle. A gombócokat egyenként kör alakúra nyújtjuk és forró, száraz palacsintasütőben megsütjük. Én közepes lángon sütöttem kb 1 percig, közben megfordítva.
3 db tortillát sütöttem ki, a többit lefagyasztottam, majd ha szükség lesz rá, előveszem.

Reggeli:
1 tortilla, pár karika kolbász, paradicsom, paprika, fokhagyma granulátum
tejeskávé rizstejből

Ebéd: töltött káposzta kenyér és tejföl nélkül :(  (szokatlan)

Vacsi: szerintem a gluténmentes kenyérből pirítóst csinálok, hátha úgy ehetőbb lesz.
Csirkemellet kellene lesütni és felszeletelni felvágott helyett.

És sütni is kellene valamit :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése