2013. május 11., szombat

Fogyókúrából Életmódváltás...

A fogyókúráról csak annyit, hogy tornával (súlyzós edzés) és diétával szépen formálódtam, de télen elhanyagoltam magam, és bár a kilók nem jöttek vissza, de a zsírpárnák igen :(

Sebaj, ismét harcot indítok ellenük.
Ráadásul, az életmód váltásra nem csak a súlyom vagy alakom miatt van szükség, hanem kiderült, hogy bizonyos élelmiszereket nem tolerálok.
Előzmény csak annyi volt, hogy így, 30 éven felül is pattanásos a bőröm, és semmi nem használt neki. Se külső, se belső szerek.
Elvégeztettem egy ételintolerancia vizsgálatot, vérből 216 élelmiszert vizsgálnak, és az eredmény:
-kazein, tehéntej, tojásfehérje, kecsketej, kukorica, gliadin, rizs, búza, borsó, tök
Mind pozitív, vagyis a szervezetem ezeket az élelmiszereket nem szereti.
Ha ezeket betartanám, nem tudom, hogy mit ehetnék :s

Azért vannak kételyeim a vizsgálat eredményét illetően, de tény, hogy igazság is van benne.
A vizsgálat után elhagytam a tejtermékeket, és láss csodát, a pattanásaim csökkenni kezdtek és az emésztésem szuper lett. Eddig is volt pár dolog amit nem ehettem, pl: margarin, tömlős sajtok, sajtkrémek, csoki.
DE még mindig vannak pattanások :( tehát valamit még el kell hagynom.

Elmentem egy természetgyógyászhoz, aki sejtszintű, számítógépes bioinformációs vizsgálatot végzett el. Bevallom a vizsgálat előtt voltak kételyeim, épp ezért nem is mondtam semmit az ételintoleranciámról. És bizony, ez a vizsgálat is kimutatott pár dolgot.
E szerint:
- tej, fehérliszt, glutén, őszibarack, retek, spenót, spárga, karalábé
Az őszibarack miatt szomorú vagyok :(
Most már kezdem elhinni, hogy tényleg van tej és glutén allergiám (az allergia helytelen kifejezés erre, a helyes az intolerancia)

Ha jót akarok magamnak, akkor betartom a tiltásokat.

Jöhet az új életmód:) Hurrrááá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése