2013. május 13., hétfő

Vidámabb reggel

Ma reggel már vidáman ébredtem, tegnap jó hatással volt rám a clafoutis :)
A tegnapi kajám:
Reggeli: 1 db virsli, fél paradicsom
Ebéd: pici adag húsleves sárgarépával tészta nélkül, később 3 szem főtt krumpli pár db sült csirkecomb kockával
Nem csoda ha rosszul éreztem magam, de egyszerűen nem kívántam semmit, ezt is úgy kellett leküzdeni a torkomon.
Vacsora: piros gyümölcsös clafoutis, később 1 szelet puffasztott rizs

Mai kaja
Reggeli: tojásos lecsó
Ebéd: krumpli sülthús
Vacsi:puffasztott rizs, csirkemell sonka, paradicsom

Tízórai banán, uzsonna clafoutis

Még mindig kínlódok a kajával. Egyszerűen nem tudok élvezettel enni. Mikor jön el az, amit mindenki ír, hogy élvezik az ízeket stb. Én egyáltalán nem élvezem!
Nagyon hiányzik a kenyér. Pedig egy jó ideje már csak barna vagy rozskenyeret ettem és azt is csak reggel.
Nem szabad ezen a kaja dolgon agyalnom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése